9.Ötlet hogy nyáron se maradj vendégek és így bevétel nélkül!

2022.07.29

Üresen kongó masszázs üzlet, 1-2 ember jár csak, veszteséget termelő órák... ez bizony a nyári időszak sötét oldala, amitől minden masszőr, retteg. Következzék hát most egy gyűjtemény, hogyan villanthatsz valamit időről időre a vendégeidnek, ami ébren tartja bennük a lelkesedés lángját, neked pedig bevételt hoz uborkaszezon helyett.

  1. ötlet: Bolondos elnevezések

Nyakunkon a nyár, ilyenkor keressük a változatosságot, hát dobd fel te is a hangulatot úgy, hogy igazából semmit sem kell másként csinálnod: az óráid átnevezésével. Eddig "alakformáló Ancsával" vagy "vinyasa flow Verával" szerepelt az órarendben? Írd át a nyárra "instant bikinitest Ancsával" . Minél viccesebb, frappánsabb, annál jobb! Képzeld csak el a vendégeid arcát, ha meghirdeted, muszáj lesz megnézniük!

2. ötlet: Hétvégi workshop több Masszőrrel

Fogjatok össze többen masszőr társaddal, és szervezzetek egy igazán szuper hétvégi napot a vendégkörötöknek: akár egy meditáció is lehet végére. és mindenki mosollyal fog távozni. Egy ilyen alkalom azért is szuper lehet, mert így több masszőr teljes vendégkörének meghirdethetitek, nagyobb elérés, nagyobb esély, hogy ki kell tennetek a "teltház" táblát.

3. ötlet: Nyereményjáték a nyáriaknak

Ezt késlekedés nélkül hirdesd meg, ha megtetszik: azok között, akik legalább "x" alkalmon részt vesznek július 1. és augusztus 31. között, szeptember 1-jén kisorsolsz egy különleges ajándékot! Tényleg legyen valami különleges, például hogy a győztest te magad viszed el fagyizni a kedvenc helyedre, vagy kap tőled egy egyórás személyes konzultációt, masszázst . Itt a három kulcstényező: jól meghatározott "x" alkalomszám, izgalmas jutalom, hírverés! Egész nyáron lelkesítheted rá a vendégeket, egy kis versenyszellem direkt jót is tehet mindenki teljesítményének.

Extra tipp: ha valaki annyira lelkes lesz, hogy mondjuk fele idő alatt teljesíti az elvárt mennyiséget, felajánlhatod, hogy ha másodszor is megcsinálja, kétszer (vagy akár háromszor) kerül be a neve a kalapba.

4. ötlet: Külön alkalom a rég látottaknak

Mikor máskor, ha nem nyáron: szervezz alapokat átismétlő, "újrakezdő", akár "rozsdakoptató" fantázianévvel alkalmat azoknak, akiket már egy ideje nem láttál! Hirdesd meg célirányosan abban a körben, akik mondjuk legalább 60 vagy 90 napja nem voltak.

5. ötlet: Kísérleti nyulak

Ha van egy kis időd újítani a masszázs palettád, kidolgozhatsz direkt csak a nyáron elérhető masszázs típust - ennek megvan az az előnye, hogy egyedi árazást is adhatsz hozzá, illetve felébreszti a vendégeid kíváncsiságát és kimaradástól való félelmét, hiszen ezt csak nyáron próbálhatják ki!

6. ötlet: Láncbérlet

Ez egy kis utánaszámolást igényel, hogy megfelelően tudd beárazni, de az ötlet lényege ez: tegyük fel, hogy van éves és havi bérlet, amit meg lehet vásárolni az óráidra. A láncbérlet a havi bérlet áráról indul, és minden újabb bérlet ára "x" összeggel csökken hónapról hónapra, amíg eléri az éves bérlet egy hónapra számolt árát. A lényege az, hogy csak akkor érvényes az árcsökkenés, ha mindig azonnal megveszik az új bérletet, mielőtt lejár az előző.

Ha akár csak egy nap is kimarad, akkor vissza a starthoz, ismét az eredeti havi bérlet ár fizetendő. Ha ezt már most meghirdeted, azzal remek motivációt adhatsz a vendégeidnek arra, hogy semmiképpen se maradjanak távol a nyárra, miközben ők is jól járnak, mert nem kell egy éves bérlet árát egy összegben letenniük az asztalra.

7. ötlet: Nyaralóbérlet

Játszhatsz tovább a paraméterekkel: meghirdethetsz a vendégeidnek olyan bérletet, ami kifejezetten az augusztus 31-ig tartó időszakra érvényes. Lehet benne mondjuk olyan opció, hogy ha nyaralni vannak közben, és küldenek direkt neked készült fotót a nyaralásról, akkor azzal az idővel meghosszabbítod a bérlet érvényességét, ameddig emiatt kimaradtak az órákról. Legyél kreatív, találj ki valami kis csavart a történetbe!

8. ötlet: Ilyen csak egyszer lesz

Találj ki olyan alkalmakat, amik valamilyen szempontból megismételhetetlenek, például meghívsz valakit az órára, másik masszőrt, ismertebb influenszert, stb. Az is egy lehetőség, hogy valamilyen különleges helyre szervezed a masszázst a megszokott üzlet helyett, például a Gellért-hegyre vagy a Margitszigetre. Minél változatosabb, annál jobb! A lényeg, hogy a vendégeid azt érezzék, hogy úristen, hát ezen muszáj ott lenniük. Extra tipp: esetleg készíts felvételt ezekről az alkalmakról, abból is remek csalitermék lehet, ha egyet-egyet elérhetővé teszel belőle.

9. ötlet: Őszre hangoló bemutató alkalom

Ha már tudod, hogy ősztől valamit változtatnál , akár új masszázst vezetnél be, a nyár a legjobb lehetőség arra, hogy bemutató alkalmakon teszteld. Ingyenesnek is meghirdetheted, de ha igazán komolyan veszed, érdemes ezeket is beárazni, amit ingyen adsz, azt kevesebbre is értékelik. Ne félj elkérni az árát, csak adj valóban különleges, új élményt!

Remélem tudtál szemezgetni belőle.

Ha segítségre lenne szükséged a vállalkozásod fejlesztésében keress bizalommal!


Üdv. Balázs

© 2022 Balázs & Éva Masszázs Komárom orgona utca 5
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el